• Morate uneti minimum 3 karaktera

    • Moj Nalog
    Prijavi se
    Dostava proizvoda - ANIBO

    Dostava proizvoda

    NAČIN, USLOVI I ROKOVI ISPORUKE

    4.1 Prodavac je u obavezi da obezbedi isporuku kupljenih Proizvoda. Da bi se izvršila isporuka Kupac je prethodno u obavezi da izabere jedan od ponuđenih načina plaćanja i ukoliko plaća platnim karticama ili preko računa uplati celokupnu vrednost kupljene robe.

    4.2 Prodavac zadržava pravo pozivanja Kupca radi provere podataka iz Porudžbenice. U slučaju sumnje u tačnost navedenih podataka ili u slučaju da podatke nije moguće proveriti Prodavac zadržava pravo otkazivanja Porudžbenice o čemu će Kupac biti obavešten putem e-maila koji je naveo prilikom registracije i otvaranja korisničkog naloga.

    4.3 Prodavac je u obavezi da izvrši Isporuku kupljene robe, a koju Prodavac ima na lageru, najkasnije u roku od od 48 sati od momenta izvršene uplate, odnosno prijema Porudžbenice ukoliko se plaćanje vrši pouzećem. U slučaju da Isporuka robe nije moguća, krivicom Kupca, Prodavac ima pravo da Kupcu naplati realne troškove prilikom ponovljene Isporuke robe (primera radi, troškove ležarine u magacinu Prodavca, isporuke na adresu Kupca, kurirske isporuke). Kao dokaz da je Isporuka neuspešna, Prodavcu će služiti zapisnik u kome će se navesti dan i čas kada je Isporuka trebala da bude izvršena i konstataciju zašto nije izvršena. Smatra se da isporuka nije realizovana krivicom Kupca ukoliko je pokušana najmanje dva puta od strane Kurirske službe.

    4.4 Prilikom isporuke robe Prodavac je u obavezi da Kupcu dostavi odgovarajući račun i prateću dokumentaciju uz kupljene Proizvode. Kupac je u obavezi da potvrdi prijem Proizvoda potpisivanjem relevantnog dokumenta koji prati Isporuku Proizvoda. U slučaju da se radi o nematerijalnim dobrima ili uslugama koje se isporučuju elektronskim putem, dokaz može biti u formi elektronskih poruka i logova sa servera (npr. originalna poruka i log sa mail servera Prodavca ukoliko je usluga realizovana putem e-mail kanala, odnosno log sa web servera u slučaju da se usluga ili proizvod preuzimaju download-om sa sajta Prodavca).

    4.5 Kupac je odgovoran za odlaganje ambalaže, u skladu sa zakonom, u kojoj je bio upakovan kupljeni Proizvod. Kupac je odgovoran i na sebe preuzima obavezu da ambalažu odloži u posude za odlaganje ambalažnog otpada koje su označene od strane komunalnih preduzeća za odlaganje papira, odnosno druge vrste ambalaže.

    4.6 Prilikom preuzimanja robe Kupac je u obavezi da prekontroliše sadržaj paketa u kome mu je isporučen Proizvod, jer se naknadne reklamacije, u pogledu količine i oštećenja paketa, neće uvažavati.

    Srbija:

    Sve poručene proizvode šaljemo u roku od 48h, radnim danima, sem ako nije drugačije naznačeno. Dostavu vršimo posredstvom kurirske službe '?? na celoj teritoriji Srbije, standardnom uslugom “danas za sutra do 19h”.

    Dostava na području Srbije je besplatna odnosno trošak dostave snosi kompanija ANIBO DOO Beograd, koja je vlasnik online prodavnice www.anibo.rs.

    Bićete obavešteni e-mailom kada vaša porudžbina bude poslata. Dostava se vrši ?'?uslugom u roku od 24h od potvrde pošiljke.

    Ako imate posebne zahteve vezane za uručenje pošiljke, molimo vas da ih napomenete prilikom poručivanja. Ovi zahtevi će biti proslešeni kurirskoj službi, ali ne možemo da garantujemo da će oni biti ispunjeni.

    Od trenutka preuzimanja pošiljke od strane kurirske službe, svu odgovornost preuzima služba koja vrši isporuku, i ANIBO DOO Beograd je oslobođen odgovornosti vezane za eventualna kašnjenja pošiljki, vreme isporuke pošiljki, i oštećenja pošiljki nastala u transportu. Molimo vas da sva pitanja i primedbe vezane za isporuku uputite direktno kurirskoj službi ??

    Loading...